Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Bir damla gözyaşı



seni düşünüyorum usulca..
sarılmak istiyorum sıkıca..
istiyorum ki gülümse..
hayata,bana..kendine..
olmayan dertler edinme kendine..
eziyet etme kendine..
kendi kendine yaşama..
anlat,çözüm bulayım..
ağla, omuz olayım..
üşü, saran olayım..
söz..söz..söz..
işte sözler veriyorum..
tutabileceğim birşeylere sahip olmak için..
hayata tutunmuş olabilmek için..
yarın ölmediğime şükreden olabilmek için..
ölmeden birilerini gülümsetmiş olabilmek için..
herşey iyi insan olabilmek için..
günü geldiğinde dua edilen kişi olabilmek için..
sebepler..sebepler..sebepler..
sana sebepler verdim düşün diye..
neden sorusu eksilmesin diye..
aradığın birşeyler olsun diye..
derdinden uzak ol diye..
bana yakın ol diye..
öyle veya böyle..
biz yeni yaralar açtıkça..
kanayan yaralar kabuk bağlayacak..
yüzümüzde birçok iz olacak..
bir tek ayrılık eksik olacak..
biraz sen, biraz ben..
bir damla gözyaşında saklı olacak..
onu silen ellerde aranacak..
herşeyin anlamı..
gizemi..
sırrı..
 

7 Ocak 2009

Hiç yorum yok: