Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Hani rasgele denir ya gidene..


  "öyle bir hayal ki balık tutmaya gitme hissi yaratıyor bünyemde. Hani rasgele denir ya gidene..."

   Ben hep gidinildim belki de, olmazlara yüküm giydirmekti belki de yaptığım fakat huyum kurusun öyle bir gün diledim ki herkes olduğu yerde kalsın.
  Hep aynı döngüyü yaşamaktan bıktım, bunu biliyorum. Bir kez olsun standartlara aykırı olabilmeliydi bu durum, terkedilmek, terketmek değildi mesele. Mesele o çelimsiz yakarıştı. Hani zaman dursun ister ya insan bazen, ben arkamı döndüğüm an durmalıydı işte. O an zaman durmasa bile sansürlenmeliydi o kelime...
  Bir hayal tuttum kendime, öyle bir hayal ki balık tutmaya gitme hissi yaratıyor bünyemde. Hani rasgele denir ya gidene, neden hoşçakal denildi her seferinde... Olmadı, olmuyor.

 Tıkla ve dinle.

http://fizy.com/#s/1qjb75

Oğuz Karabulut

Hiç yorum yok: