Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Çekip giden sensin yine..


ben mi yanlış yapıyorum
yoksa hayat mı bana yamuk yapıyor
durmadan engelleri önüme koyup
çözümlememi bekliyor
hepimiz bir yanlışın içinde miyiz
hani doğruların götüremediklerinden
yazarken mi kaderime aşkı
yoksa baştan sona tüm hayatımı
bir sorun var yürümüyor
bir bebek bile düşe kalka öğreniyor
daha ben ayakta bile duramazken
savrulurken bir taraflara
sürüklenirken bir yaprak misali..
sonbaharım hiç mi bitmeyecek?..
bahar diye bir şey mi var?
sürekli yağmur mu yağacak gözlerimden
üşüyecek miyim durmadan
sabahlara uyanacak mıyım bende
günaydın.. unuttum en son ne zaman duydum..
iyi geceler dilendim sürekli fakat
ya günler nasıl geçecek?
göremeden o tatlı gülüşünü
o kaçamak dokunuşların olmadan?..
peki ya tutulacak sözlerimiz
unutacak mıyız şarkılarımızı
anmayacak mıyız adlarımızı
yok olup gidecek mi bir aşk daha
bitecek mi birden bire
özlemeyecek miyiz bir an bile?..
demek isterdim seviyorum diye
fakat çekip giden sensin yine...
 

Oğuz Karabulut

Hiç yorum yok: