Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Kimi kadınlar deniz kokar.


"...öyle bir zamana denk geldim ki, huzurluydum..."
  Bir başka bina yığınına gidip, Ankaranın kasvetli havasından bir nefes daha almak asla deniz kokusunun yerini tutamayacak. Akşam üzeri olduğunda "sahile gidiyorum" repliğini söylemek, denizin her dalgasında biraz rahatlamayı istedim hep. 
  Hani dalga gelecek kıyıya çarpacak ve sonrasında geri dönecek. Her geri dönüşünde senden bir parça sıkıntıyı götürüp, her gelişinde huzur verecektir.
  Yıllar sonra denize duyulan hasret, sevgili de çaresi aranan bi' duyguya dönüşüyor. Bir parça huzur için itleşiyor insan, ne olursa olsun bulmaya çabalıyor. Bense deniz koksun istedim sevdiğim, gözlerinde bir parça duygu olsun istedim hep.
  İşte ben öyle bir zamana denk geldim ki, huzurluydum. Kimi kadınlar biraz olsun deniz kokuyordu.

Oğuz Karabulut
14 Kasım 2010

Hiç yorum yok: