Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Boşver, tamam sustum.


"Konuşmaktan men edilmiş, sessizliğe kurban edilmiş, duası okunmadan gömülmüş bir intihar bekçisidir, yüreğim.."

hayatım diyorum, derdim sana. 
şimdilerde içim öyle ağrıyor ki, 
anlatabilmek için aşk kesiciler kullanıyorum. 
günlerimin en ufak meltemde 
nasıl da serzenişlere düştüğünü görüyorum da,
acıyorum.
acıtıyor sensizlik, 
biraz daha sensizlik.. 
o'nsuzluk darmaduman ediyor...
dumanlara karışıyor nefeslerim,
kayıtsız sigaralar tüketiyorum.
öyle çok ağrıyorum ki,
konuş..
konuşacak..
konuşacak mecali..
bulamıyorum o'nu.
olmuyor desem yeridir,
olduramıyorum.
canım diyorum, derdim sana.
şimdilerde odanın beşinci duvarına göz diktim
konuşmaktan men edilmiş,
sessizliğe kurban edilmiş,
duası okunmadan gömülmüş,
bir intihar bekçisidir, yüreğim.
Şimdi sen..
deniz kokanım,
huzurum,
sıpam..
sen ki;
sev..
adına belki..
çok..
benim..
çokca..
belki de..
iyisi mi k..
boşver,
tamam sustum..

Oğuz Karabulut
10 Mart 2011

Hiç yorum yok: