Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Seviyorum seni hayat

Seviyorum seni hayat
Tüm o zahmet harcadığın oyunlarınla
Tek kuralın baştan beri var olduğu
O küçük kararsız,muzip oyunlarını
Bırak aksın zaman, versin kararları hayat..

Seviyorum seni hayat
O muzurluklarını seviyorum
Elimde hep birşey varmış gibi düşündürmeni
Bazen şah kadar hareketsiz
Bazen piyon kadar değersiz
Bazen vezir kadar güçlü hissettirmeni

Seviyorum işte seni hayat
Tekrar ederken bile öyle değilmiş gibi olmanı
Ufacık, masum hatalarını
Mutluluğun olması gerektiğine inandırışını
Tabi birde o yıllanmış şarap kokulu,garip zehrini....
Aşkını...

Hiçbir kelam ustası diyemez ki
Aşk var, aşk yok..
Hangi kul çözebilmiş bir bilsem
Kime dokunsan bin ah
Herkes kanmış dertlerin kendinde olduğuna
Sanmış ki aşkı çok büyük bitmez..
İşte bu yüzden seni seviyorum hayat

Hala bana süprizler yapmanı
Beni unutmamanı..
Hala geçmişten hatrı olan
Bu aptal aşığı hatırlamanı...

Oğuz Karabulut
25 Mart 2009

Hiç yorum yok: