Hakkımda

Duyuru

       2008 yılından daha öncesinde başlayan ve hala devam eden kelimeler ile oynadığım oyunun ortaya çıkardığı yazıların tamamını sizlerin önüne seriyorum. Geçirdiğiniz vakitten zevk almanız dileğiyle...                                                                                                                                                                                                                                                               Eğer okuduklarınızı beğendiyseniz, facebook sayfamı beğenebilirsiniz, paylaşabilirsiniz. Evet uzun zamandır yazmıyorum, farkındayım ama ekmeğin yoksa hiçmişsin. Siz beni bi' destekleyin ben yazmaya geri dönerim belki, bir ara, inşallah. Sevildiğinizi bilin, söyleyin. Güzel kalın !

Gzölerinde arıyorum kendimi


Saflığın bir yanından fırlamış sevdamız
Nereden geldi bu kara bahtımız
Vurur durur bir yandan da kader
Oyunlar, ortaya çıkar birer birer

Olmaz demiştik ya, ardından yeter
Yine basar dünyamı garip bir keder
Ağlayamam, anlatamam kimseye
Korkarım sorulardan, neden, niye

Çıkamam pençesinden soğuk soruların
Buğulanır gözlerim içinde ince telaşın
Kaçar sağa sola, bakamaz sana derinden
Çünkü görür kendisini ve sorar aniden 

Sevebilir miyiz yeniden?

Oğuz Karabulut
15 Şubat 2009

Hiç yorum yok: